Tweakbox Benzeri Uygulamalar

Friday, January 25, 2019






Sorum şu; kodi benzeri, eklenti yükleyebileceğimiz (seyirtürk, türkvod benzeri), mediaplayer tarzı uygulama var mı? tweakbox üzerinden indirip kullanabilirsiniz. tweakbox app storeda değil jailbreak gerektirmez. güzel bir uygulama içerisinde hackli uygulamalar var ++ araştırın bi tavsiye ederim.. Önceleri tweakbox benzeri denedim birden süresi bitiyor profilin sanırım uygulamalar açılmıyor uğraş dur ipawind arkadaşım önerdi o kullanmıştı profil süre sorunu olmuyordu ondan dolayı arayış içindeyim . r. revdl banned.. Arkadaşlar ücretli uygulamaları ücretsiz indireceğim tutuapp benzeri uygulamalar varmı genişletmek için tıkla tweakbox appvalley işini görür . aticim aktif Üye. jailbreaktr. 19 nis 2018 #58. katılım 19 ocak 2018 mesaj 141 beğeni 17 cihaz iphone x sürüm 11.1.2 19 nis 2018 #58..





























Kod için bir kaç ay önce başvurmuştum lakin bie şey gelmedi ne sıraya girdiniz maili ne de kodun maili hiç bir şey gelmedi. sizde bu durum nasıl gerçe.... Yapmanız gereken ekstra birşey yok kullanım mantığı ex3tender ile aynı. onu kaldırın bunu deneyin beğenmezseniz tekrar bunu kaldırır onu kurarsınız... Merhaba dostlar, iphone'umdan yazıcıya bağlanıp çıktı almak istiyorum fakat elimde airprint özellikli bir yazıcı yok malesef, iş gereği uygulamalar üzerinden liste fotoğrafları ve benzeri gönderilerin çıktısını almak zorunda kalıyorum ama elimdeki hpm1212nf mfp yazıcıya bir türlü yazdırmayı başaramadım..





Related Posts by Categories

0 comments:

Post a Comment